تنهایی


حرمت سکوت

"تنهایی"تاوان همه نه هایی است که نگفتم تا دل کسی نشکند .....

همه محبتهایی که زیادی هدر دادم تا دلی به دست آورم .....

همه دوستت دارم های آبکی که جدی گرفتم ....

همه سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم .....

"تنهایی"تاوان همه خوش بینی هایی است که به دنیا

                 و آدمهای این روزها داشتم .....



نظرات شما عزیزان:

رها.92
ساعت19:49---17 فروردين 1393
احسان بخدا نمی تونم بیام
پاسخ:بیا کارت دارم


رها.92
ساعت10:03---17 فروردين 1393
دختری به کروش کبیر گفت من عاشقت هستم

کوروش کبیر گفت لیاقت شما برادرم است ک از من زیبا تر است ک اکنون پشت سر شماست دخترک برگشت و دید کسی نیست کوروش گفته اگر عاشقم بودی پشت سرت را نگاه نمی کردی




پاسخ:کجایی؟؟؟کم پیدایی؟؟؟ بیا روم .......... منتظرم مرسی


ی دختر خوب
ساعت9:57---17 فروردين 1393
هر که می خواهی باش
.این عادت مشترک انسانهاست.
تو نیز روزی ساعتی لحظه ای.
احساس خواهی کرد که
هیچ کس دوستت ندارد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 10 فروردين 1393| 11:28 |احسان| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§